Hoppa till innehåll

Utlottning Star Spinning

maj 5, 2014

star spinning 2Vi har gjort utlottningen från Star Spinningen och första pris gick till Thomas Groth som bidrog med sin energi i hela tre timmar. Han vann ett par 2XU-tights från Prestationskläder.pris 1

Andra pris gick till Ingrid Wählby som spinnade i två hela timmar. Hon fick ett ursnyggt linne från Under Armour.star spinning 14 star spinning 12

Sedan hade vi fyra priser från Trihealth som gick till Gunilla Cedergren, Wolfgang Zielke, Nina Herlin och Lovisa Wählby.star spinning 16

Och fyra kepsar från Under Armour som gick till Emelie Nienhuysen, Elin Andersson, Mattias Gredmark och Mikael Casserberg.

För er som bor långt bort – maila mig en adress så skickar jag ert pris – sussi@fotografsussi.se. Annars räknar jag med att överlämna dem personligen:-)

Och för er som undrar så samlade vi in drygt 4000 kronor vilket betyder att 20 barn kan gå i en Star for Life-skola i ett helt år. Vill du bidra fortsättningsvis så sätt in ett bidrag på bankgiro 900-1611, Star for Life.

Tack till er som bidrog denna gång, både med energi, priser, pengar och kunskap:-)

 

2 kommentarer
  1. Mattias Gredmark permalink

    Jag vann en keps! Jiippiii!

    mvh
    Mattias Gredmark

  2. Hej Mattias! Under Armour-kepsarna är supersköna tydligen. Min man som hatar kepsar gillade den här:-) Maila mig din adress så skickar jag den:-)

Lämna en kommentar